NuffNangers

Monday, January 23, 2012

Menangis

Assalamualaikum...
Sudah lama aku tidak menangis.. Namun malam ni ak menitiskan air mata.. Aku sayang kamu.. Aku harap kamu dapat menerimaku semula.. Kasihku padamu tak pernah berubah walau sedikit pun.. Harapanku hanya untuk bersamamu. Aku minta ampun dan maaf atas kesalahan diri ini kepadamu.. Hanya kamu yang ku mahu.. Hanya kamu..

Ke mana saja yang ku pergi, aku akan sentiasa ingat kepadamu.. Dan aku menharapkan yang kamu akan sentiasa berada disampingku setiap detik diri ini bernafas... Air mata ini tidak dapat ku bendung lagi.. Pilu rasa hati ini..

Bukan niat ku untuk berjauhan dengan mu... Bukan pintaku untuk tidak menghubungimu.. Malah ak ingin menghubungimu sentiasa seperti saat kita mula kenal dulu.. Aku mahu rapat denganmu.. Aku terpaksa.. Aku bekerja dan mencari peluang agar kita dapat disatukan.. Aku mencari peluang agar aku dapat membahagiakanmu suatu hari nanti... Aku mencari jalan agar aku dapat menyenangkan mu suatu hari nanti.. Percayalah sayang.. Berilah aku peluang untuk tebus semula kesalahanku kepadamu.. Aku ingin tunaikan segala janjiku padamu..

Akhir kata dariku.. Maafkan lah diri ini sayang.. Dalam hatiku ini hanya ada kamu.. Dan kamulah selamanya... Aku ikhlas mencintai dirimu..

Sekian dariku untuk insan yg kusayangi..

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment